niedziela, 7 lutego 2016

Początki.

      Nowy rok, nowe pomysły i plany, oraz nowe realizacje. Mimo, iż już luty się rozwija, to wciąż początek roku sprzyja podejmowaniu tych ważniejszych i pomniejszych decyzji :)

      Jeden z moich pomysłów właśnie w tej chwili zaczął się realizować. Powoli zaczyna kiełkować w głowie pomysł na coś, co będzie związane z moją pasją. Studiuję na Uniwersytecie Ekonomicznym, obecnie piąty rok, jednak powoli stwierdzam, że własna działalność jest możliwością i można w tym kierunku podążyć. I choć moje hobby jest całkowicie odmienne od kierunku nauki jaki obrałam (można dość szeroko powiedzieć, że zajmuję się rękodziełem), to chyba to jest to, co chciałabym robić. To dopiero młode plany, które jeszcze trzeba na chłodno przemyśleć i następnie formalnie zrealizować, to już postanowiłam założyć bloga, aby pokazać niektóre ze swoich prac i powoli ukształtować siebie w "eterze" :)

      Moje hobby powoli będziecie poznawać w kolejnych postach, także gorąco zapraszam do obserwowania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz