piątek, 4 marca 2016

Urodzinowo :)

     A jednak zdecydowałam, że gotowa kartka zasługuje na cały wpis na blogu.
Podobała się zarówno mojemu M. jak i jubilatowi, a także mnie samej, i uważam to za uzasadnione :D


 
Wszystkie materiały wypisane przy okazji poprzedniego wpisu (klik), tutaj jedynie mogę dopisać jakiej karty użyłam - rozmiar A3 (tak, wiem, wyszła bardzo duża), kolor brąz, blok kupowany w Lidlu, Drawing Paper Mega Pad, 120g/m2. mniejsza kartka, to kartonik z tyłu zwykłego bloku rysunkowego, bardzo lubię je wykorzystywać, ze względu na ciekawą fakturę, jak i grubość.

Zapraszam do przeglądnięcia dokumentacji zdjęciowej! Z góry przepraszam za ilość i jakość, nie dość, że nie umiałam się zdecydować, to jeszcze słabe światło zrobiło swoje. Muszę na przyszłość pomyśleć o lepszym fotografowaniu :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz